Profesjonalna obsługa informatyczna firm
Czym jest outsourcing IT?
Prowadzenie własnego działu IT jest bardzo kosztowne, a jego istnienie w obecnych czasach jest niezbędne. Obecnie przedsiębiorstwa działają pod dużą presją konkurencji. Chcąc pozostać na rynku muszą dostarczać wysokiej jakości produkty lub usługi w obliczu wciąż rosnących wymagań swoich klientów. Wymaga to również umiejętności dostosowania firmy do zmieniających się warunków. Aby to osiągnąć konieczne jest posiadanie elastycznej, niezawodnej i solidnej platformy technologicznej. Przekazując obsługę informatyczną zaufanemu i doświadczonemu partnerowi IT, firmy mogą całkowicie skoncentrować się na swoim celu. Borykanie się z kwestiami technicznymi, ciągłymi przestojami i opóźnieniami w dostarczaniu usług odejdzie w zapomnienie.



Redukacja zbędnych kosztów
Dostęp do specjalistycznej wiedzy
Wzrost skali działalności
Redukcja i uproszczenie struktury firmy
Jakie są zalety i korzyści ze stosowania Outsourcingu IT?
Głównym celem outsourcingu jest poprawa skuteczności i efektywności procesów biznesowych przedsiębiorstwa Klienta.
Zadanie to realizowane jest przez przejęcie odpowiedzialności w całości lub części nad składowymi firmy. Umożliwia to skoncentrowanie się menedżerom firmy na strategicznych celach działalności swojego przedsiębiorstwa.
Jednak podstawową zaletą outsourcingu IT jest redukcja kosztów, pojawiająca się wraz ze zmniejszeniem liczby etatów. Outsourcing pozwala również na dostęp do wykwalifikowanej kadry pracowników, za doświadczenie, których będziemy płacić tylko w momencie, kiedy ich wiedza będzie potrzebna. Outsourcing IT likwiduje również ryzyko nagłej utraty pracownika posiadającego kluczowe dla biznesu Klienta kompetencje, czy też dostęp do poufnych danych.
Szereg Usprawnień
Wybór usług zewnętrznych niesie z sobą wiele korzyści dla korzystających z nich przedsiębiorstw. Jak wynika z badań (Orange Insights) firmy, które podjęły decyzję o przekazaniu części lub całości procesów biznesowych partnerom zewnętrznym wskazują na szereg usprawnień w codziennej pracy firmy.
Jakie są modele outsourcingu IT?
Outsourcing pełny
Polega na przejęciu przez wyspecjalizowaną firmę całej infrastruktury IT Klienta.
Outsourcing selektywny
Polega na wydaniu pozwolenia firmie zewnętrznej na kontrolę wybranych sektorów IT. Głównie chodzi tu o zarządzanie wybranymi aplikacjami, środowiskiem sieciowym, serwerowym czy infrastrukturą internetową.
Umowy outsourcingowe
W przypadku umów outsourcingowych stosujemy SLA (Service Level Agreement) i KPI (Key Performace Indicators). To kluczowe parametry wpływające na jakość usługi. Klienci często oczekują zagwarantowania przez partnera 100 proc. dostępności usług.
Dla kogo?
Dlaczego My?
W celu dobrego zaimplementowania umowy outsourcingowej, firma VeriCom stosuje etapowy model wdrażania, który jest kluczowy na początku współpracy. Model ten zawiera:
Nasze atuty
Co oferujemy w ramach outsourcingu IT?
W ramach umowy Outsourcingu, zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną firm obejmującą w szczególności następujące usługi: