VeriCom

OUTSOURCING IT DLA FIRM

Rzetelny partner IT dla Twojej firmy

Profesjonalna obsługa informatyczna firm

Czym jest outsourcing IT?

Prowadzenie własnego działu IT jest bardzo kosztowne, a jego istnienie w obecnych czasach jest niezbędne. Obecnie przedsiębiorstwa działają pod dużą presją konkurencji. Chcąc pozostać na rynku muszą dostarczać wysokiej jakości produkty lub usługi w obliczu wciąż rosnących wymagań swoich klientów. Wymaga to również umiejętności dostosowania firmy do zmieniających się warunków. Aby to osiągnąć konieczne jest posiadanie elastycznej, niezawodnej i solidnej platformy technologicznej. Przekazując obsługę informatyczną zaufanemu i doświadczonemu partnerowi IT, firmy mogą całkowicie skoncentrować się na swoim celu. Borykanie się z kwestiami technicznymi, ciągłymi przestojami i opóźnieniami w dostarczaniu usług odejdzie w zapomnienie.

01
Redukacja zbędnych kosztów
02
Dostęp do specjalistycznej wiedzy
03
Wzrost skali działalności
04
Redukcja i uproszczenie struktury firmy

Jakie są zalety i korzyści ze stosowania Outsourcingu IT?

Głównym celem outsourcingu jest poprawa skuteczności i efektywności procesów biznesowych przedsiębiorstwa Klienta.

Zadanie to realizowane jest przez przejęcie odpowiedzialności w całości lub części nad składowymi firmy. Umożliwia to skoncentrowanie się menedżerom firmy na strategicznych celach działalności swojego przedsiębiorstwa.

Jednak podstawową zaletą outsourcingu IT jest redukcja kosztów, pojawiająca się wraz ze zmniejszeniem liczby etatów. Outsourcing pozwala również na dostęp do wykwalifikowanej kadry pracowników, za doświadczenie, których będziemy płacić tylko w momencie, kiedy ich wiedza będzie potrzebna. Outsourcing IT likwiduje również ryzyko nagłej utraty pracownika posiadającego kluczowe dla biznesu Klienta kompetencje, czy też dostęp do poufnych danych.

Szereg Usprawnień

Wybór usług zewnętrznych niesie z sobą wiele korzyści dla korzystających z nich przedsiębiorstw. Jak wynika z badań (Orange Insights) firmy, które podjęły decyzję o przekazaniu części lub całości procesów biznesowych partnerom zewnętrznym wskazują na szereg usprawnień w codziennej pracy firmy.

Zchęcamy do skorzystania z bezpłatnych konsultacji

Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania

Jakie są modele outsourcingu IT?

1

Outsourcing pełny

Polega na przejęciu przez wyspecjalizowaną firmę całej infrastruktury IT Klienta.

2

Outsourcing selektywny

Polega na wydaniu pozwolenia firmie zewnętrznej na kontrolę wybranych sektorów IT. Głównie chodzi tu o zarządzanie wybranymi aplikacjami, środowiskiem sieciowym, serwerowym czy infrastrukturą internetową.

Umowy outsourcingowe

W przypadku umów outsourcingowych stosujemy SLA (Service Level Agreement) i KPI (Key Performace Indicators). To kluczowe parametry wpływające na jakość usługi. Klienci często oczekują zagwarantowania przez partnera 100 proc. dostępności usług.

Dla kogo?

  • Firmy i instytucje chcące zminimalizować liczbę pracowników
  • Podmioty wymagające ciągłej dostępności usług informatycznych
  • Klienci, którzy chcą zredukować koszty sprzętu i oprogramowania
  • Przedsiębiorstwa wymagające zarządzania infrastrukturą i procesami IT

Dlaczego My?

W celu dobrego zaimplementowania umowy outsourcingowej, firma VeriCom stosuje etapowy model wdrażania, który jest kluczowy na początku współpracy. Model ten zawiera:

  • pełną analizę infrastruktury IT Klienta,
  • inwentaryzacje oprogramowania i sprzętu,
  • określenie współczynników określających realizację usług (np. czasu dostępności),
  • określenie zasad i czasu reakcji w razie awarii oraz dostępności kanałów komunikacji zdarzeń,
  • precyzyjne określenie zryczałtowanego wynagrodzenia i stawek za czas pracy ponad wyznaczone   limity.

Nasze atuty

  • Wyróżnia nas szybka reakcja na zgłoszone problemy
  • Bezpieczeństwo i poufność danych naszych klientów są dla nas priorytetem
  • Każdego klienta traktujemy indywidualnie i proponujemy rozwiązania „szyte na miarę"
  • Wciąż podnosimy nasze kwalifikacje i jakość świadczonych usług dzięki regularnym szkoleniom  i warsztatom IT

Co oferujemy w ramach outsourcingu IT?

W ramach umowy Outsourcingu, zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną firm obejmującą w szczególności następujące usługi:

  • Zarządzanie i opiekę nad komputerami PC, notebookami oraz urządzeniami mobilnymi (wsparcie użytkowników - helpdesk)
  • Administrowanie serwerami Microsoft, Linux
  • Zarządzanie i projektowanie sieci LAN / WAN / VPN
  • Zarządzenie aktywnymi urządzaniami sieciowymi (Cisco, Dell, HP, Juniper, Ubiquiti, Mikrotik)
  • Wdrażanie i administrowanie wirtualizacją Microsoft Hyper-V, Vmware oraz Xen
  • Zarządzanie firmową pocztą e-mail oraz stroną www
  • Wdrażanie i zarządzanie środowiskami chmurowymi  Microsoft 365 Business Google Workspace
  • Działania związane z archiwizacją danych i bezpieczeństwem kluczowych obszarów IT (posiadamy własne serwery w Data Center)
  • Usuwanie awarii systemów komputerowych
  • Działania związane z ochroną antywirusową oraz bezpieczeństwem przepływu danych
  • Utrzymanie systemów klasy ERP i CRM
  • Opieka nad monitoringiem przemysłowym CCTV IP
  • Opieka nad systemami RCP oraz KD
  • Doradztwo, konsulting Technologiczny
  • Wsparcie i reprezentacja klienta w kontaktach z dostawcami usług i sprzętu związanych z informatyką i telekomunikacją
  • Stały monitoring kluczowych elementów systemów IT
  • Audyty infrastruktury IT

Zchęcamy do skorzystania z bezpłatnych konsultacji

Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania